پرسش های متداول پاسخ به مجموعه از سوالاتی که بیشتر توسط شما پرسیده شده را به جهت دسترسی سریع تر در زیر قرار دادیم در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید میتوانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید . چطور سفارش خود را پیگیری کنم ؟ شما میتوانید با وارد شدن به حساب کاربری خود و کلیک روی منو ” سفارشات ” سفارش های ثبت شده خود را پیگیری نمائید. چطور میتوانم سفارش خود را لغو کنم ؟ کلیه سفارشات شما تا قبل از مرحله آماده سازی و ارسال قابل لغو شدن هستند و بعد از آن متاسفانه امکان لغو وجود ندارد . هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد ؟ سفارشات شما در صورت خرید بیشتر از یک میلیون تومان بصورت رایگان و در غیر اینصورت با هزینه ثابت 35.000 تومان برای شما ارسال خواهد گردید. شیوه های ارسال مرسوله توسط مجموعه را توضیح دهید ؟ تمامی سفارشات شما توسط پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد و کدرهگیری از طریق پیامک و همچنین منوی ” سفارشات ” در پنل کاربری شما قابل دسترس هستند . مرسوله ارسالی با توضیحات مغایرت دارد چطور میتوانم مرسوله را مرجوع کنم ؟ در این خصوص میتوانید برگه بازگشت مرسوله را مطالعه نمائید .